مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 23:212019-02-22سياسي

قاسمی: فتنه 98 در حوزه اقتصادی و معیشتی است


با این مدلی که شروع کرده اند همه اذعان دارند که فتنه آینده در حوزه اقتصادی رخ می دهد و همه اقشار را درگیر خود می کند که این اتفاق نیز با تدبیر و برنامه ریزی اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سعید قاسمی امشب در بزرگداشت شهید 6 ساله عربستانی و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی خاش در مسجد امام صادق(ع) با بیان اینکه سخنرانی در مشهد برای من راحت است چرا که مردم مشهد فهیم و دانا هستند، گفت: بصیرت مردم در 22 بهمن آن هم در شرایطی که می خواهند استخوان انقلابیون را خرد کنند، قابل تقدیر است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه دنیا چشم انتظار این بودند که شما مردم به انقلاب پشت پا بزنید و این کار را مبنای خیلی از رفتارها کنند، به همین جهت بعد از 22 بهمن اتفاقی رخ داد که نشان داد چرا مردم ایران باید این فشارهای سخت را تحمل کنند.

وی تصریح کرد: چهار دهه پرفراز و نشیب را آمده ایم، اکنون در حساس ترین شرایط قرار داریم و اگر تا امروز این مشکلات را ایجاد کرده اند، به این خاطر است که نمی خواستند جوانان این کشور امنیت داشته باشند.

قاسمی یادآور شد: پیروزی های بزرگ ما در سوریه نشان دهنده اقتدار ما به برکت خون پاک شهیدان است، اما من تأسف می خورم چرا جشن های بزرگی در کشور ما برای این پیروزی ها گرفته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: فتنه 98 در حوزه اقتصادی و معیشتی است

قاسمی: فتنه 98 در حوزه اقتصادی و معیشتی است