مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 17:412019-02-22اجتماعي

فارس گزارش می دهد یک روز پرهیجان و شاد در تفرجگاه جنگلی اندبیل خلخال


تفرجگاه جنگلی اندبیل در شهرستان خلخال میزبان هفتمین فستیوال ورزش های زمستانی شد تا حاضرین در این منطقه زیبا روز شاد و پرنشاطی را تجربه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، تفرجگاه اندبیل خلخال در شش کیلومتری شهر خلخال واقع شده و امروز این تفرجگاه جنگلی میزبان هفتمین فستیوال ورزش های زمستانی به همت ستاد جشنواره های شهرستان خلخال بود.

این جشنواره که در هوای سرد و برفی این تفرجگاه برگزار شد با استقبال گرم مردم شهر خلخال و شهرستان های همجوار روبرو و صف های طولانی خودروها در مسیر این تفرجگاه نشان از علاقمندی مردم به تفریحات سالم زمستانی همچون تیوب سواری، اسکی، پرواز بادبادک بود و در کنار این جشنواره آش دوغ معروف خلخال که با  گرمای زغال چوبی تهیه شده بود گرمابخش این محفل در این سرمای زمستانی خلخال بود.

فریدون بابایی، رییس ستاد جشنواره های شهرستان خلخال با اشاره به این که طرح ارائه شده از سوی استاندار اردبیل در خصوص اینکه گردشگری استان اردبیل باید در زمستان نیز تحول یابد اظهار کرد: شهرستان خلخال امروز میزبان هفتمین جشنواره در ادامه طرح زمستان بیدار استان اردبیل است و هدف اصلی از برگزاری این جشنواره  ایجاد شور ونشاط اجتماعی، معرفی جاذبه های گردشگری، غذاها و آداب و سنن شهرستان خلخال به مردم سایر شهرستان ها و استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد یک روز پرهیجان و شاد در تفرجگاه جنگلی اندبیل خلخال

فارس گزارش می دهد یک روز پرهیجان و شاد در تفرجگاه جنگلی اندبیل خلخال