مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 17:302019-02-22پزشكي

اعلام آمادگی دانشگاه شهید بهشتی برای اجرای فرآیند بررسی الکترونیک اسناد بیمه ای


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اجرای فرآیند بررسی الکترونیک اسناد بیمه ای در بیمارستان های این دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد آقاجانی که میزبان طاهر موهبتی - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت - و معاونان این سازمان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای بررسی فرآیند الکترونیکی شدن اسناد بود، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را برای اجرای فرآیند الکترونیکی شدن اسناد به صورت کاملا الکترونیک در بیمارستان های این دانشگاه با توجه به موفقیت های سازمان بیمه سلامت در این حوزه اعلام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موضوع کارایی منابع انسانی، فیزیکی و مالی را یکی از مشکلات حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: به منظور ارتقای بهره وری و کاهش هزینه ها کارگروه مدیریت بهره وری از مهر ماه سال 96 به همراه شش کمیته متناظر در بیمارستان ها فعالیت خود را آغاز کرد که در اولین نسخه سامانه بهبود بهره وری در دی ماه 96 راه اندازی و در نهایت در تیر ماه 97 به سامانه جامعی تحت عنوان سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی تبدیل شد.

نسخه دوم این سامانه در شهریور و نسخه سوم در آذر 97 راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه فعالیت ها و فرایندهای ثبت اطلاعات در این سامانه شناسایی و استانداردسازی شده است، اظهارکرد: یکسان سازی فرایند ثبت خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه شهید بهشتی برای اجرای فرآیند بررسی الکترونیک اسناد بیمه ای

اعلام آمادگی دانشگاه شهید بهشتی برای اجرای فرآیند بررسی الکترونیک اسناد بیمه ای