مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 16:012019-02-22سياسي

امام جمعه ورزقان باید عزت ملی در روابط خارجی حفظ شود


باید عزت ملی در روابط خارجی حفظ شود، پس از 40 سال نباید فریب لبخند دشمن را خورد، باید مرزبندی حفظ عزت ملی و روابط خارجی حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه های نماز جمعه ورزقان اظهار داشت: با اینکه جمهوری اسلامی پیشرفت های قابل توجهی داشته است و در تولید علم بین 11 کشور برتر دنیا قرار دارد، عقب ماندگی های زیادی نیز داشته که انتظار می رود نخبگان علمی و فرهنگی تلاش خود را در این زمینه بیش از پیش کنند.

وی به دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند مردم آذربایجان در این 40 سال همیشه پیشگام بودند و انتظار داریم مردم آذربایجان در گام دوم انقلاب نیز پیشگام باشند.

پورمحمد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب تصریح کرد: با اینکه شرایط سخت است و جمهوری اسلامی تحت تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان قرار دارد، اما انتظار داریم برای کم کردن مشکلات اقتصادی کشور تدابیر خاصی اتخاذ گردد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به اینکه باید عزت ملی در روابط خارجی حفظ شود، گفت: پس از 40 سال نباید فریب لبخند دشمن را خورد، باید مرزبندی حفظ عزت ملی و روابط خارجی حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ورزقان باید عزت ملی در روابط خارجی حفظ شود

امام جمعه ورزقان باید عزت ملی در روابط خارجی حفظ شود