مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 16:012019-02-22سياسي

امام جمعه قرچک: تقویت نظام در افزایش تولید و حمایت از کشاورز است


تقویت نظام یعنی افزایش تولید، حمایت از کشاورز، دامدار، صنعت و صنعتگر است ولی تا زمانی که نگاه به بیرون باشد همین مشکلات فعلی را پیش رو داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: بزرگترین هدیه الهی به حضرت محمد (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) است و هر خیر و برکتی که در عالم وجود دارد به برکت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

امام جمعه قرچک گفت: آیه 35 احزاب باید سرلوحه زنان عالم و به خصوص زنان مسلمان باشد، استفاده کردن از دستورهای آیه احزاب باعث می شود تا زن مسلمان نمونه باشد، مومنه باشند، مطیع باشند، از خدا و پیامبرها و امامان اطاعت کند و از همسر خود اطاعت کند و در زندگی صداقت را در دستور کار قرار دهند و نسبت به یکدیگر اعتماد داشته باشند.

اسماعیلی افزود: بی اعتمادی در خانواده و بین زن و شوهر به فرزندان انتقال پیدا می کند و باعث می شود بنیان خانواده سست شود؛ با صبر و حوصله و پایین آوردن سطح توقعات در زندگی به هر خواسته ای خواهید رسید.

وی در ادامه خطبه ها افزود: زن باید در زندگی فروتن باشد، احترام به همسر خود را در برنامه های خود قرار دهد، در زندگی مشترک نماز اول وقت را به جا بیارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قرچک: تقویت نظام در افزایش تولید و حمایت از کشاورز است

امام جمعه قرچک: تقویت نظام در افزایش تولید و حمایت از کشاورز است