مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:362019-02-22سياسي

ما باید روابط اقتصادی خود را با کشورهای مسلمان همسایه تقویت کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در حضور جمعی از نمازگزاران، با اشاره به نکات مهم بیانیه رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ما باید به نقاط قوت و ضعف 40 ساله انقلاب اسلامی نگاهی واقع بینانه داشته و به آینده امیدوار باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب 18 مرتبه بر علم و پیشرفت های علمی شتابنده به عنوان نقاط قوت تاکید کرده و مکررا با کلیدواژه های قدرت، اقتدار، امنیت، پیشرفت های دفاعی و نظامی ایران را ستودند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که انقلاب اسلامی تنها متعلق به ایران نیست، بلکه انقلابی با شعارهای جهانی و فطری است و بحمدالله نفوذ انقلاب در منطقه و جهان دائما در حال گسترش است.

فتاح دماوندی گفت: در تبیین نقاط ضعف، باید منطقی، منصفانه و همراه با ریشه یابی سخن بگوییم، رهبر انقلاب ریشه ضعف ها و مشکلات را در دور شدن از اسلام معرفی کرده و فرمودند برای حل مشکلات باید به نسخه اسلام عمل کرده و به ارزش های دینی پایبند باشیم .

وی اظهار داشت: از جمله نکات مهم این بیانیه، بحث اخلاق و معنویت گرایی اسلامی است، ایشان حضور مردم و جوانان در مناسکی مانند اعتکاف، زیارت، نماز، حج، صدقات و زکات را مورد تاکید و تحسین قرار داده و در مقابل کسانی که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما باید روابط اقتصادی خود را با کشورهای مسلمان همسایه تقویت کنیم

ما باید روابط اقتصادی خود را با کشورهای مسلمان همسایه تقویت کنیم