مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:252019-02-22سياسي

غصه فردا را نخورید هیچ کس از آینده خبر ندارد


همزمان با نماز سیاسی عبادی روز جمعه تهران در تمام استانهای کشور مردم همیشه در صحنه گرد هم آمدند و نمازجمعه را با شکوهتر از همیشه اجرا کردند در خطبه های این هفته نمازجمعه نمایندگان ولی فقیه استانها به بیان موضوعات مهمی از جمله ولادت حضرت فاطمه و روز زن، - بیانات مقام معظم رهبری، امر به معرف و نهی از منکر، نقش جوانان در جامعه، درگذشت آیت الله مومن و اقتصاد مقاومتی پرداختند.

در ادامه چکیده اخبار نمازجمعه را می خوانیم لازم به توضیح است خوانندگان می توانند از طریق لینک خبر به بخش کامل خبر نمازجمعه استان مورد نظر خود نیز دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تسلیت فقدان آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اشاره کرد و گفت: اصل وجود حضرت زهرا(س) بهشتی بود و عظمت این بانو در جهان اسلام بی مانند است.

وی گفت: البته با کمال تاسف از شخصیت این بانوی بزرگ غافل باشیم و زنان مسلمان و شیعه از سیره آن حضرت فاصله گرفتند، حضرت زهرا(س) همسری شایسته و مادری نمونه است، که باید الگوی زنان قرار بگیرد، اگر از سیره حضرت زهرا(س) دور و به غرب و فرهنگ غربی نزدیک شویم و از حجاب، حیا و عفت فاطمی دور باشیم، می بینیم، که زن که موجودی ارزشمند است، تبدیل به انگل جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غصه فردا را نخورید هیچ کس از آینده خبر ندارد

غصه فردا را نخورید هیچ کس از آینده خبر ندارد