مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 14:562019-02-22سياسي

خون شهدای سپاه پایمال نشود/ دولت به اروپایی ها اعتماد نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با تسلیت درگذشت آیت الله مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت الله مؤمن از نیروهای ساده زیست، انقلابی و مخلص بود که همیشه در راه انقلاب و اسلام قدم برمی داشت.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در محور خاش بیان کرد: شهدا به ایران و ملت ما عزت و اعتبار بخشیده اند و ما هر چه داریم، از خون شهداست و باید یاد شهیدان را همواره گرامی داشت.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: دشمنان کوردل و خبیث همواره با اقدام های تروریستی می خواهند کشورمان را ناامن جلوه دهند و در مردم احساس عدم امنیت به وجود آورند؛ اما هرگز موفق نخواهند شد تا به اهدافشان دست یابند.

شاهچراغی بیان کرد: شهدای سپاه پاسداران در حمله تروریستی و کوردلانه اخیر در زاهدان حافظان امنیت کشور بودند و نباید نگذاشت تا خون آن ها پایمال شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به تلاش های آل سعود خبیث و شیعه کش در ناامن سازی مرزهای کشورمان و تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: این ها همان افرادی هستند که با شیشه سر یک طفل شیعه در عربستان سعودی را می برند و همواره ترویج وهابی گری و خشونت طلب جلوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدای سپاه پایمال نشود/ دولت به اروپایی ها اعتماد نکند

خون شهدای سپاه پایمال نشود/ دولت به اروپایی ها اعتماد نکند