مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 14:262019-02-22سياسي

در رزمایش «ولایت97» عملیات تاخت آبخاکی توسط تکاوران نداجا در سواحل مکران انجام شد


یگان های تکاوری و تفنگداران دریایی نیروی دریایی با بکارگیری انواع تجهیزات و سلاح های خود ازجمله قایق های تندرو، شناورهای هجومی و ناوچه های راکت انداز به سمت اهداف از پیش تعیین شده در سواحل جنوبی کشور یورش بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، در اولین روز از مرحله نمایش قدرت رزمایش بزرگ ولایت97 یگان های تکاوری و تفنگداران دریایی نیروی دریایی با بکارگیری انواع تجهیزات و سلاح های خود ازجمله قایق های تندرو، شناورهای هجومی و ناوچه های راکت انداز به سمت اهداف از پیش تعیین شده در سواحل جنوبی کشور یورش بردند.

این تکاوران در مقابله با عملیات تهاجمی سنگین دشمن، با تسلط بر راهبردهای رزمی و رصد اطلاعاتی و عملیاتی یگان های نفوذ کننده، مانع هرگونه فعالیت عملیاتی و تجسس اطلاعاتی دشمن شده و با پشتیبانی یگان های پدافند ساحلی نسبت به اجرای آتش سبک و سنگین توپخانه ای بر روی اهداف از پیش تعیین شده اقدام کردند و در مدت زمان بسیار کم توانستند مانع از پیشروی یگان های مهاجم شوند.

انهدام واحدهای شناور دشمن توسط شناورهای تندروی آذرخش، شهاب و رعد مجهز به راکت انداز، عملیات مین ریزی، دفاع ساحلی توسط توپخانه ساحلی، اجرای تازش موتوری در سواحل و هلی برن تفنگداران بوسیله بالگردهای یگان هوادریا از جمله دیگر عملیات های صورت گرفته در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رزمایش «ولایت97» عملیات تاخت آبخاکی توسط تکاوران نداجا در سواحل مکران انجام شد

در رزمایش «ولایت97» عملیات تاخت آبخاکی توسط تکاوران نداجا در سواحل مکران انجام شد