مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 14:052019-02-22اجتماعي

تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس ها و وانت بارها


قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از لحاظ تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه ای برای آژانس ها و وانت بارها خبر داد و گفت: - قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس ها و وانت بارها قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از لحاظ تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه ای برای آژانس ها و وانت بارها خبر داد و گفت: این تخفیف در حلقه دوم (طرح زوج و فرد) نیز بدون وجود سقف سهمیه منوط به ارائه "سندسفر" و "باربرگ" لحاظ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار افندی زاده در مورد سهمیه طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس ها و وانت بارها، اظهارکرد: امسال برای طرح ترافیک آژانس ها سقف سهمیه 50 درصد تخفیف لحاظ شده است و در صورت داشتن سند سفر این تخفیف به 70 درصد می رسد.

وی افزود: در مورد وانت بارها نیز همین تخفیف لحاظ شده است و اگر خودرویی دارای باربرگ یا سند حمل جابجایی باشد، این تخفیف به 70 درصد می رسد یعنی ضرایب 0.

5 به 0.

3 کاهش خواهد یافت.

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک در مورد محدوده حلقه دوم توضیح داد: همین تخفیف برای آژانس ها و وانت بارها در مورد حلقه دوم نیز لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس ها و وانت بارها

تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس ها و وانت بارها