مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 11:462019-02-22اجتماعي

یادداشت مهمان/ «پرورشی» و آنچه نیست!


پرورشی، درگذشته مانده است و جز چند سالی محدود، روی نوآوری و تحول به خود ندیده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمد ابراهیم محمدی کارشناس آموزش و پرورش در یادداشتی نوشت: پرورشی مهم ترین بخش نظام تعلیم و تربیت است اما این مهم بودن فراتر از کاغذ و رسانه نرفته است.

پرورشی با وجود گذشت یک چله کارهای نکرده، گام نرفته زیاد دارد و بهتر باشد بگوییم کارهای کرده جز مکررات مناسبات چیزی نبوده است.

بهترین اسم برای پرورشی مدیریت امور مناسبات است و تفاوت چندان زیادی با بخش های تکلیفی در ادارات ندارد و این نگره سطحی و کارمندی از پرورشی جز اسمی بی مسما و ماهیتی بی هویت نگذاشته است.

پرورشی، درگذشته مانده است و جز چند سالی محدود روی نوآوری و تحول به خود ندیده است؛ مردانی که قرار بود این پیکره را حیات ببخشند یا نیامده و یا نتوانستند و یا تسلیم اوضاع زمانه و فضای سنگین سیاست و مدیریت و مصلحت شدند.

من هم مثل خیلی ها بر این باورم که پرورشی برای رهای از روزمرگی باید دست به تحولی شگرف بزند و حداقل اینکه سالی آزمایشی فتیله اش را پایین کشیده و امور را به مدارس بسپارد و دست به برنامه ریزی اصولی بزند.

تربیتی که برآیندی جز چند جشنواره و مسابقه و فعالیتی که به ضرب رابطه و هزینه، مصرف رسانه می یابد و به غلط خود شیفتگی ایجاد می کند، من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت مهمان/ «پرورشی» و آنچه نیست!

یادداشت مهمان/ «پرورشی» و آنچه نیست!