مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 10:052019-02-22بين الملل

امضای نخستین حکم ریاست جمهوری توسط گوایدو برای ورود کمک های خارجی به ونزوئلا


خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا و رییس جمهور خودخوانده براساس اعلام صفحه اش در توییتر اقدام به امضای نخستین سند ریاست جمهوری به شماره 001 کرده و به موجب آن اجازه تحویل کمک های انسان دوستانه خارجی به ونزوئلا داده است.

- امضای نخستین حکم "ریاست جمهوری" توسط گوایدو برای ورود کمک های خارجی به ونزوئلا خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا و "رییس جمهور خودخوانده" براساس اعلام صفحه اش در توییتر اقدام به امضای نخستین سند ریاست جمهوری به شماره 001 کرده و به موجب آن اجازه تحویل کمک های انسان دوستانه خارجی به ونزوئلا داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، در متن این حکم که از سوی صفحه توییتر خوان گوایدو، رییس جمهور خود خوانده مخالفان ونزوئلا منتشر شده آمده است: من به عنوان فرمانده کل قوای ارتش ونزوئلا تصمیم خود برای اجازه دادن به ورود کمک های انسان دوستانه به داخل خاک ونزوئلا تأیید می نمایم و بنابراین به عناصر مختلف این نیروهای مسلح دستور می دهم هم راستا با این حکم اقدام نمایند.

این در حالی است که به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ سه اتوبوس حامل قانونگذاران حامی گوایدو عازم شهری در مرز ونزوئلا با کلمبیا شد که قرار است کانونی برای ورود این کمک ها باشد اما مقام های دولت ونزوئلا در ایالت کاربوبو آنها را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای نخستین حکم ریاست جمهوری توسط گوایدو برای ورود کمک های خارجی به ونزوئلا

امضای نخستین حکم ریاست جمهوری توسط گوایدو برای ورود کمک های خارجی به ونزوئلا