مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 10:012019-02-22بين الملل

نشست مقامات ارشد نظامی ترکیه و آمریکا در واشنگتن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، کاخ سفید پس از گفتگوی تلفنی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیران دفاع و ستاد مشترک آمریکا و ترکیه برای بررسی اوضاع سوریه در واشنگتن .

- کاخ سفید با صدور بیانیه ای از نشست وزیران دفاع و ستاد مشترک ارتش آمریکا با همتایان ترکیه ای خود در واشنگتن طی روز ها آتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، کاخ سفید پس از گفتگوی تلفنی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیران دفاع و ستاد مشترک آمریکا و ترکیه برای بررسی اوضاع سوریه در واشنگتن طی روز های آتی با یکدیگر دیدار می کنند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: درباره تحولات سوریه دو رییس جمهور درباره ادامه هماهنگی ها درباره امکان ایجاد منطقه امن توافق کردند.

کاخ سفید بیان کرد: پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع آمریکا و جوزف دانفورد رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا میزبان همتایان ترکیه ای خود در واشنگتن خواهند بود تا گفتگو های بیشتری درباره سوریه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مقامات ارشد نظامی ترکیه و آمریکا در واشنگتن

نشست مقامات ارشد نظامی ترکیه و آمریکا در واشنگتن