مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 02:152019-02-21اقتصادي

استاندار خوزستان: وزارت نفت مسؤلیت توسعه خوزستان را بر عهده بگیرد


استاندار خوزستان با بیان اینکه وزارت نفت مسؤلیت توسعه استان خوزستان را بر عهده بگیرد، گفت: در خوزستان روزانه بیش از 2 میلیون و 670 هزار بشکه نفت تولید می شود و با برنامه ریزی های دولت بنا است تا این میزان تولید نفت در 5 سال آینده به حدود 3 میلیون و 700 هزار .

- استاندار خوزستان با بیان اینکه وزارت نفت مسؤلیت توسعه استان خوزستان را بر عهده بگیرد، گفت: در خوزستان روزانه بیش از 2 میلیون و 670 هزار بشکه نفت تولید می شود و با برنامه ریزی های دولت بنا است تا این میزان تولید نفت در 5 سال آینده به حدود 3 میلیون و 700 هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی در پانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال خوزستان که شامگاه 2 اسفند ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان تعداد صنایع مادر، صنایع بزرگ و صنایع سرمایه بر قابل ملاحظه است اما این صنایع معادل با سرمایه گذاری های انجام گرفته اشتغال ایجاد نمی کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری هایی که باید در حوزه های پایین دستی خوزستان انجام می گرفت، به علت جنگ و عزیمت تجار از این استان انجام نگرفت، افزود: خوزستان به دلیل قابلیت هایی که داشته، سرمایه گذاری های انجام گرفته در آن در حوزه صنایع مادر و بزرگ بوده است و این شرایط باعث شده تا استان خوزستان منشأ تولیدات مختلف در دیگر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: وزارت نفت مسؤلیت توسعه خوزستان را بر عهده بگیرد

استاندار خوزستان: وزارت نفت مسؤلیت توسعه خوزستان را بر عهده بگیرد