مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 00:402019-02-21سياسي

ما دلقکان تورهای شاد یا مترجم های سیاح نیستیم


جمعی از راهنمایان گردشگری همزمان با روز جهانی راهنما برای دوازدهمین سال گردهم آمدند و از سختی های این حرفه گفتند و مطالباتشان را مطرح کردند و خواستند که این شغل در ایران به رسمیت شناخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سماک رجبی، دبیر این گردهمایی که همزمان با روز جهانی راهنمایان گردشگری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، به نقش راهنمایان در روزهای بحرانی گردشگری اشاره کرد و گفت: امسال تصمیم گرفته شد به جای طوماری از مطالبات فقط یک درخواست را مطرح کنیم که آن هویت بخشی به شغل راهنمای گردشگری است، اگر این اتفاق افتد دیگر این طور معرفی نمی شویم؛ تور شاد همراه با دلقک ترین تورلیدر.

او همچنین در راستای هویت بخشی به راهنمای گردشگری، از متولیان درخواست کرد اجازه ندهند تورلیدرها بدون کارت در سایت های گردشگری تردد کنند.

علی اصغر جعفری، مدیرعامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: به اهمیت راهنما وقتی می توان پی برد که اهمیت گردشگری را دریافته باشیم.

او اضافه کرد: گردشگری یک ظرفیت خدادادی است که رشد و تعالی فرد را به دنبال دارد و جایگاه اجتماعی را تقویت خواهد کرد و به سلامت انسان و توسعه فرهنگی منجر خواهد شد.

گردشگری را باید پاس داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما دلقکان تورهای شاد یا مترجم های سیاح نیستیم

ما دلقکان تورهای شاد یا مترجم های سیاح نیستیم