مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 15:462019-02-21اقتصادي

امسال 3500 خانوار روستایی سردشت از نعمت گاز بهره مند شدند


اقصی نخشی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سردشت، با بیان اینکه برای عمران و آبادانی روستایی تلاش های زیادی شده، اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون برای عمران روستایی بیش از 640 میلیارد ریال در سطح روستا های شهرستان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بیش از 100 طرح روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون در بخش عمران روستایی در 69 روستای بخش مرکزی بیش از 2 میلیارد تومان و در 14 روستای بخش وزینه یک میلیارد و 875 میلیون تومان و در روستا های فاقد دهیاری بیش از 200 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار سردشت ادامه داد: در حوزه گاز رسانی نیز امسال در سه محور روستایی کولسه، بیوران و میرآباد 60 میلیارد تومان هزینه شده است و 17 روستا با جمعیت 3 هزار و 500 خانواری از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه این هزینه تنها دو بخش گاز رسانی و بخشداری ها است، تصریح کرد: کلنگ زنی دوسالن ورزشی در دو روستا، کلنگ زنی پنج مدرسه یک کلاسه، کلنگ زنی از اورژانس و پایگاه امداد بین جاده ای در روستای اسلام آباد، تغذیه رایگان به دانش آموزان مدارس مناطق نوار مرزی و بیمه ساختمان های روستایی از محل سهمیه فروش سوخت مرزی و همچنین اجرای طرح هادی از دیگر اقدامات مهم در روستا ها است که امسال انجام گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 3500 خانوار روستایی سردشت از نعمت گاز بهره مند شدند

امسال 3500 خانوار روستایی سردشت از نعمت گاز بهره مند شدند