مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 15:312019-02-21دانش

مسابقات رباتیک «ربات مسیریاب» بزودی در دانشگاه اراک برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدجواد حیدری، دبیر مسابقات رباتیک دانشگاه اراک با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سطح دانشجویی و دانش آموزی و به صورت آزاد برگزار می شود، - مسابقات رباتیک ربات مسیریاب بزودی در دانشگاه اراک برگزار می شود دبیر مسابقات رباتیک دانشگاه اراک از برگزاری مسابقات رباتیک ربات مسیریاب در اسفند ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدجواد حیدری، دبیر مسابقات رباتیک دانشگاه اراک با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سطح دانشجویی و دانش آموزی و به صورت آزاد برگزار می شود، گفت: این مسابقات در ابتدا با هدف برگزاری در سطح استان شروع به فعالیت کرد، اما با توجه به استقبال شرکت کنندگان از سایر نقاط کشور، تصمیم بر آن شد که در سطح کشوری برگزار شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این دوره از مسابقات برای اولین بار در سطح استان مرکزی برگزار می شود، افزود: در این دوره از مسابقات 15 تیم دانشجویی و دانش آموزی به رقابت با یکدیگر می پردازند و داوری این مسابقات را نیز داور مسابقات رباتیک رشت و تبریز بر عهده خواهد داشت.

حیدری با اشاره به اینکه بخشی از هزینه ها و امکانات پیش بینی شده در سال های آینده نیز قابل استفاده هستند، بیان کرد: برنامه ریزی ما به گونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات رباتیک «ربات مسیریاب» بزودی در دانشگاه اراک برگزار می شود

مسابقات رباتیک «ربات مسیریاب» بزودی در دانشگاه اراک برگزار می شود