مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 14:462019-02-21اقتصادي

پیش بینی معاون وزیر نیرو از آغاز صادرات برق تجدیدپذیر در سال 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد صادق زاده رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، - رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق گفت: پیش بینی می شود که از سال آینده بتوانیم همان طور که برق فسیلی را صادر می کنیم، برق تجدیدپذیر را در سبد صادراتی کشور داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد صادق زاده رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ رشد انرژی های تجدیدپذیر در سال های اخیر افزایش یافته، چرا که در ایران استعداد بالایی در حوزه منابع خورشیدی، بادی و سایر منابع تولیدی انرژی وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر این با توجه به این که انرژی های تجدیدپذیر در کشور ما بسیار ارزان تمام می شود، رقابت بالایی برای سرمایه گذاری در این عرصه نیز وجود دارد.

رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق تصریح کرد: هر کیلووات ساعت برق تجدیدپذیر در ایران با کمتر از 300 تومان تولید می شود که این مبلغ بسیار جذاب و رقابتی است و از آنجایی که در تولید این انرژی، آب و سوخت مصرف نمی شود، پتانسیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی معاون وزیر نیرو از آغاز صادرات برق تجدیدپذیر در سال 98

پیش بینی معاون وزیر نیرو از آغاز صادرات برق تجدیدپذیر در سال 98