مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 14:052019-02-21اقتصادي

روایت غرضی از توان مهندسان در ایران


سیدمحمد غرضی با برشمردن بخشی از مهمترین ظرفیت های داخلی گفت: ایران نیازی به سرمایه گذاری خارجی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد غرضی در همایش روز مهندس در سمنان اظهار کرد: من در گذشته هم تاکید کردم که کشور ما نیازی به سرمایه گذاری خارجی ندارد اما با اعتراض برخی ها روبرو شدم.

حرف من این است وقتی یک صد میلیارد دلار سرمایه گذاری در داخل داریم حالا اگر تلاش کنند گیرم بتوانند 10 میلیارد دلار جذب سرمایه خارجی داشته باشند.

وی ادامه داد: بدیهی است وقتی نمی توانند از آن یک صد میلیارد دلار استفاده درست کنند و بخش زیادی از آن را هدر می دهند با این 10 میلیارد دلار هم کار زیادی از پیش نخواهند برد.

وزیر پیشین پست و تلگراف با بیان اینکه کشور ما همه چیز دارد افزود: ما هم منابع داریم و هم نیروی انسانی خوب اما در مدیریت این منابع مشکل داریم.

وی با بیان اینکه مخابرات از پیشرفته ترین فناوری ها در جهان است گفت: جوانان ایرانی در این بخش بدون سرمایه گذاری خارجی و با طراحی داخلی در این حوزه پیشرفت های چشمگیری داشتند و همین یک الگو است که نشان می دهد ما بدون اتکاء به خارج می توانیم در دیگر بخش ها به رشد و توسعه برسیم.

غرضی با بیان اینکه جمعیت 80 میلیونی ایران 160 میلیون سیم کارت دارد و با هزینه کمی از این خدمات بهره می برد اضافه کرد: هزینه این خدمت در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت غرضی از توان مهندسان در ایران

روایت غرضی از توان مهندسان در ایران