مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 13:362019-02-21دانش

نی حیات برای دسترسی به آب سالم در شرایط اضطراری تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا یگانی عضو هیات مدیره شرکت ایفا پژوهش درباره تولید دستگاه نی حیات اظهار کرد: - نی حیات برای دسترسی به آب سالم در شرایط اضطراری تولید شد دستگاه نی حیات برای نخستین بار در کشور توسط متخصصان داخلی برای تامین آب سالم و آشامیدنی در شرایط اضطراری تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا یگانی عضو هیات مدیره شرکت ایفا پژوهش درباره تولید دستگاه نی حیات اظهار کرد: این نی می تواند تمامی آب های سطحی و آلوده رادر شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله که خطوط اصلی آب قطع می شود تصفیه و قابل استفاده کند.

وی به قیمت بالای نمونه خارجی این محصول دانش بنیان اشاره کرد و گفت:: در حال حاضر نمونه خارجی این نی موجود است که ساده ترین نمونه های آن با قیمت بالایی عرضه می شود در حالی که اگر نمونه داخلی آن به تجاری سازی و تولید انبوه برسد تقریبا با یک چهارم قیمت قابل عرضه برای مصرف کنندگان است.

یگانی بیان کرد: با توجه به ارایه ایده نی حیات در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری های آب، خاک و محیط زیست این ایده به عنوان سومین طرح برگزیده شد و ما محصول تولیدی خود را برای جذب حمایت معاونت علمی ارسال کرده ایم تا در صورت دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نی حیات برای دسترسی به آب سالم در شرایط اضطراری تولید شد

نی حیات برای دسترسی به آب سالم در شرایط اضطراری تولید شد