مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 12:252019-02-21پزشكي

ضرورت توجه به کیفیت زندگی مبتلایانِ سرطان


رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم با افتخار اعلام کنیم مرگ ومیر در سرطان سینه کمتر شده و امروز بیشترین تلاش و تمرکز ما بالا بردن کیفیت زندگی بیماران مبتلا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد اسماعیل اکبری در چهاردهمین کنگره بین المللی سرطان پستان با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت زندگی مبتلایان، اظهار کرد: لازم است بهبود کیفیت زندگی بیماری را که تحت درمان سرطان سینه است، علاوه بر توجه به بقای او، موردنظر قرار دهیم و اثرات سرطان را در زندگی اش به حداقل برسانیم.

رییس چهاردهمین کنگره بین المللی سرطان پستان گفت: آنالیز و بررسی جزییات سرطان پستان ضمن برگزاری 14 دوره کنگره، پیشرفت های خوبی در حوزه درمان به جامعه عرضه کرده است و فراموش نکنیم یکی از دلایلی که امروزه سرطان ها به شکلی کاملاً علمی و در سریع ترین زمان ممکن تشخیص داده شده و درمان می شوند، به دلیل ارتقای روش های تشخیص است.

وی در ادامه از دستاوردهای مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه نظیر انتشار ماهنامه بین المللی، تربیت فلوشیپ جراحی سرطان پستان در دوره های کوتاه مدت و بلندمدت و ارائه بالاترین میزان تحقیقات در این مرکز خبر داد و گفت: حفظ پستان مساوی با حفظ جان بیمار مبتلا است؛ 14 سال پیش زمانی که در درمان سرطان سینه صحبت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به کیفیت زندگی مبتلایانِ سرطان

ضرورت توجه به کیفیت زندگی مبتلایانِ سرطان