مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 12:112019-02-21دانش

استاندار یزد: استان یزد نیازمند ساماندهی مراکز آموزش عالی است


استان یزد به واسطه تعداد بسیار زیاد مراکز آموزش عالی با تعداد زیاد دانشجو، به شدت نیازمند ساماندهی مراکز آموزش عالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تأسیس دانشگاه یزد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش تمام افرادی که در تأسیس دانشگاه یزد اثرگذار بوده و نقش آفرینی کرده اند، گفت: درواقع اگر خواستار بررسی نقش دانشگاه در توسعه یک استان باشیم، قطعاً بهترین گزینه استان یزد است؛ چراکه دانشگاه آن نقش بی بدیلی در توسعه این استان داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه یکی از مکان هایی است که رقابت سالم بین شهرستان های استان یزد برای توسعه بیش ازپیش را ایجاد کرده است، افزود: توسعه مراکز دانشگاهی، یکی از مهم ترین مطالبات مردمی است و امیدواریم در شرایط فعلی کشور که روند توسعه با سرعت زیاد در دستور کار قرار گرفته، بتوانیم با مشارکت مطلوب دانشگاهیان راهکارهای مناسب برای پیشرفت بیش ازپیش استان و کشور ایجاد و اجرایی سازیم.

استاندار یزد، تعدد بالای مراکز آموزش عالی را یکی از دغدغه های جدی در استان یزد عنوان کرد و اظهار داشت: درواقع استان یزد به واسطه تعداد بسیار زیاد مراکز آموزش عالی با تعداد زیاد دانشجو، به شدت نیازمند ساماندهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: استان یزد نیازمند ساماندهی مراکز آموزش عالی است

استاندار یزد: استان یزد نیازمند ساماندهی مراکز آموزش عالی است