مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 12:062019-02-21سياسي

به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توییتر نزدیک شده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر خوراکیان پیش از ظهر امروز در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان اظهار داشت: در طلیعه ادامه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی پس از 40 سال موفقیت های پی در پی و پیروزی در عرصه های مختلف در مقابله با دشمنان، ما مفتخر شدیم که بیانیه گام دوم را از مقام معظم رهبری دریافت کنیم.

معاون مرکز ملی فضای مجازی بیان داشت: این بیانیه هم غبار از گذشته انقلاب برمی گیرد و تاریخ انقلاب، پیشینه نهضت و اتفاقاتی که ملت در 40 سال پشت سر گذاشتند را می زداید و با قلمی شیرین و صمیمی تبیین و یادآوری و تحلیل گذشته را دارد و هم نقطه ای که اکنون در آن هستیم را بیان می کند و رسالت ها و مسئولیت های آینده را تبیین می کند.

وی افزود: این بیانیه نباید با بی مهری و کم توجهی مواجه شود، این بیانیه نقشه راه است و همه باید کمک کرده و فعالانه برخورد کنند که ابعاد آن روشن و شرح شود و در ذیل هر کلیدواژه و محور آن ماموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

خوراکیان شکست محاصره تبلیغاتی را از جمله موارد مخاطب اصلی جوانان در این بیانیه برشمرد و گفت: میدان و گستره این محاصره تبلیغاتی، پلتفرم ها هستند، سکوهایی که بستر رسانه های اجتماعی واقع شدند، ما امروز با پدیده مهمی در دنیا مواجه هستیم که در آغاز بسیار ساده با آن برخورد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توییتر نزدیک شده ایم

به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توییتر نزدیک شده ایم