مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 00:302019-02-20اجتماعي

دود اختلاف پلیس و وزارت کشور به چشم مردم می رود


دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با اشاره به اینکه هنوز طرح LEZ در همه کلانشهرها اجرا نشده است، گفت: پلیس و وزارت کشور در مورد نحوه دسترسی به اطلاعات مربوط به تخلفات معاینه فنی اختلاف نظر دارند و برای همین طرح LEZ در کلانشهرها اجرا نشده است.

- مسلماً دود اختلاف نظر بین دستگاه ها به چشم مردم می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید حسینی دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا در سی وششمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با اشاره به اینکه اجرای طرح LEZ (طرح کاهش) در شهر تهران و سایر کلانشهرها یکی از مهمترین مصوبات کارگروه است، گفت: در راستای اجرای این مصوبه وزیر کشور اخیراً به فرمانده نیروی انتظامی نامه ای ارسال کرده است.

همچنین اجرای طرح LEZ در شورای عالی ترافیک به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: قرار بود از ابتدای آبان ماه سال جاری، جرایم معاینه فنی خارج از محدوده LEZ در کل سطح شهر تهران به صورت 24 ساعته اعمال شود و برای بقیه کلانشهرها در محدوده های LEZ که مجهز به دوربین شده است؛ این قانون اجرایی شود.

دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با اشاره به اینکه در جلسه گذشته کارگروه ملی، گزارشی از سوی پلیس در مورد تعداد کل جرایم معاینه فنی ارائه شد، گفت: این گزارش در راستای مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوا نبود و مورد تأیید قرار نگرفت بنابراین درخواست کردیم که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود اختلاف پلیس و وزارت کشور به چشم مردم می رود

دود اختلاف پلیس و وزارت کشور به چشم مردم می رود