مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 21:362019-02-20اقتصادي

فارس گزارش می دهد پرش دو کاناله بازار بورس/ رشد 170 تومانی قیمت دلار


بازار بورس در نتیجه دادوستدهای این روز با فزایش بیش از 2 هزار واحد همراه شد و در نهایت بر سکوی 159 هزار و 489 واحد ایستاد.

در ثبت این میزان رشد نقش نمادهایی نظیر فولاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بازارهای مالی شهر در پایان هفته کاری با دادوستدهای مثبت و جهش روبه جلو بازار بورس همراه شدند، ارزش سکه و ارز نیز روزی مثبت را سپری کردند.

در این میان مهم ترین اخباری که از گوشه و کنار بازارهای مالی شنیده شد و بر نوسانات این روز تأثیر گذاشت به ترتیب به ریسک رشد قیمت با افزایش تسهیلات و دوره بازپرداخت، انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک، تسویه 10 هزار میلیارد تومان از بدهی های صنعت برق، افزایش طلا به بالای 1345 دلار، پیش فروش بلیت نوروزی در روزهای آتی، مستأجر بودن 30.

7 درصد مردم، افت قیمت نفت برنت در بازارهای جهانی، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای آزادسازی سهام عدالت، افزایش صادرات نفت ایران در ماه نخست 2019 علی رغم تحریم ها، امکان اخذ مالیات از ثروتمندان بر اساس حساب بانکی، و روی خوش بورس به سهامداران خود در پایان هفته اختصاص داشت.

پرش دو کاناله بازار بورس بازار بورس در نتیجه دادوستدهای این روز با فزایش بیش از 2 هزار واحد همراه شد و در نهایت بر سکوی 159 هزار و 489 واحد ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد پرش دو کاناله بازار بورس/ رشد 170 تومانی قیمت دلار

فارس گزارش می دهد پرش دو کاناله بازار بورس/ رشد 170 تومانی قیمت دلار