مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 21:312019-02-20اقتصادي

شهردار آمل خبر داد اختصاص 40 میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی در آمل


شهردار آمل از اختصاص اعتبار 40 میلیارد ریالی برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

- احمد امیرسلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری آمل با اختصاص اعتبار 40 میلیارد ریالی صبح فردا با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل روز 20 اردیبهشت امسال با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد، اظهار کرد: این مجتمع به مساحت تقریبی 800 متر مربع با اسکلت فلزی، ساختمان اداری و سالن بدنسازی، اتاق مدیریت، سرویس بهداشتی و حمام در دو طبقه به مساحت 360 متر مربع و هزینه تملک و ساخت به مبلغ 40 میلیارد ریال ایجاد شد.

شهردار آمل با اشاره به مدت زمان 9 ماهه برای ساخت این مجتمع ورزشی، تصریح کرد: 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پروژه با پیگیری و هماهنگی دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های فرماندار ویژه آمل تأمین شد.

این مسؤول با اشاره به همدلی و یکرنگی مسؤولان شهری برای احداث پروژه های شهری، یادآور شد: مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل در خیابان شهید بهشتی، اندیشه 19، جنب مسجد هدایت(حاج علی کوچک) با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار آمل خبر داد اختصاص 40 میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی در آمل

شهردار آمل خبر داد اختصاص 40 میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی در آمل