مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 21:012019-02-20سياسي

سرلشکر صفوی: انتقام خون پاسداران شهید را می گیریم


سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت انقلاب اسلامی اسماعیل کرمی از خانواده این شهید عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی عصر امروز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت انقلاب اسلامی اسماعیل کرمی از خانواده این شهید عیادت کرد.

دستیار ویژه و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی در جمع خانواده شهید کرمی، با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) برای امیرالمؤمنین (ع) از خدا درخواست شهادت کرد و خدا نیز پذیرفت، گفت: حضرت علی (ع) شهادت را مقام صبر نمی دانست و مقام شکر عنوان می کرد، پیامبر خدا برای دامادش شهادت را طلب کرد و ائمه معصومین همه به واسطه شهادت از بین انسان ها رفتند.

وی با تاکید بر اینکه داستان شهادت، مرگ و حیات در اختیار انسان نیست، افزود: مرگ دست خداست و ما از مقام شهادت چیزی را درک نمی کنم، مگر شهدا، خداوند از بین انسان ها افرادی را برای شهادت انتخاب می کند که و همه شهدا انتخاب شده خداوند هستند و از اختیار خارج است.

صفوی  با اشاره به اینکه خدا سرپرستی فرزندان شهدا را دارد و همه چیز در تقدیر و حکمت خداوند است، تصریح کرد: در جریان شهادت و زخمی شدن این پاسداران شاید قصوری شده که باید رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: انتقام خون پاسداران شهید را می گیریم

سرلشکر صفوی: انتقام خون پاسداران شهید را می گیریم