مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 20:202019-02-20سياسي

آغاز تحول در شهرداری ها همگام با دهه پنجم انقلاب


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تلاش می کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری را که در بیانات اخیر مطرح کردند، - رفع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه برگزاری نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی، اظهار کرد: با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای نخستین بار دستاورد چهل ساله شهرداری ها را در نمایشگاهی در استان هرمزگان به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: در عین حال که نمایشگاهی برای انعکاس دستاوردهای شهرداری های کشور برگزار شده، تجارب یک هزار و 276 شهرداری و 37 هزار دهیاری که هرکدام می تواند الگویی برای شهرها و روستاهای دیگر باشد، به نمایش گذاشته خواهد شد؛ همچنین در کنار آن کارگاه های تخصصی در حوزه های مختلف و موضوعاتی همچون بازآفرینی، حمل و نقل عمومی، شهر هوشمند و شهر دانش محور که شهرداری ها بیشتر درگیر آن هستند، برگزار خواهد شد که هرکدام می تواند منشأ تحولات بزرگی باشد.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری را که در بیانات اخیر مطرح کردند، رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحول در شهرداری ها همگام با دهه پنجم انقلاب

آغاز تحول در شهرداری ها همگام با دهه پنجم انقلاب