مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 19:262019-02-20سياسي

حضور اقتصادی ایران در نمایشگاه های ترکمنستان ضعیف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید مهدی احمدی عصر امروز در کارگروه اقتصادی خراسان شمالی با اشاره به برخی ظرفیت های موجود در کشور اظهار کرد: ترکمنستان بهترین بیمارستان ها و تجهیزات را در برخی مراکز به صورت مجتمع ایجاد کرده، اما از داشتن پزشکان حاذق و ماهر بی بهره است که باید از کشورهای دیگر این نیاز خود را رفع کند و در همین رابطه، سفر سلامت به هند را اکنون در پیش گرفته اند.

وی وضع برخی قوانین ناگهانی در ایران را باعث از دست رفتن فرصت های بازار در کشور مقابل دانست و افزود: عدم تأمین وعده های داده شده و گریز از اجرای تعهدات، باعث جایگزینی کشورهای دیگر به جای ایران در ارتباط با ترکمنستان می شود.

سفیر ایران در ترکمنستان وضعیت برگزاری نمایشگاه تجاری و اقتصادی ایران در ترکمنستان را ضعیف توصیف کرد و ادامه داد: باید حضور اقتصادی در نمایشگاه های ترکمنستان پررنگ تر شود.

رحمت الله خرمالی رایزن بازرگانی ایران در ترکمنستان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری برخی جلسات رایزنی و هماهنگی طی روزهای آینده در ترکمنستان اظهار کرد: برنامه هایی تدوین شده تا مشکلاتی از جمله استفاده از واگن های غیر ترکمنستان و همچنین کاهش انتظار در مرز این کشور برای تجار جهت انتقال کالاهای اقتصادی رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اقتصادی ایران در نمایشگاه های ترکمنستان ضعیف است

حضور اقتصادی ایران در نمایشگاه های ترکمنستان ضعیف است