مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 19:212019-02-20اجتماعي

این بار دهقان فداکار در روستای خلیفه کندی حاتم هشترود


کشاورز فداکار هشترودی معلم مدرسه ابتدایی شهید جهانشاهی روستای خلیفه کندی را که گرفتار کولاک شدید شده بود با به خطر انداختن جان خود از مرگ حتمی نجات داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود بهمن اقدمی مدیر  آموزش و پرورش هشترودگفت : آقای هاشم مسلم زاده کشاورز فداکار هشترودی از اهالی روستای خلیفه کندی معلم مدرسه ابتدایی شهید جهانشاهی روستای خلیفه کندی را که گرفتار  کولاک شدید شده بود با به خطر انداختن جان خود از خطر مرگ حتمی نجات داد.

وی گفت : بعد از اعلام راهبر روستای خلیفه کندی ازماجرای گرفتاری معلم این روستا آقای حمزه اصغرپور در برف و کولاک شدید روز شنبه 27 بهمن ماه 97 و اقدام جوانمردانه ی آقای مسلم زاده کشاورز اهل روستای خلیفه کندی برای نجات معلم روستا ،مدیریت آموزش و پرورش منطقه هشترود برای تقدیر و تشکر از این اقدام ارزشمند آقای مسلم زاده بهمراه کارشناسان حراست و روابط عمومی و همچنین راهبر حوزه ی این روستا راهی روستای خلیفه کندی هشترود شدند.

هاشم مسلم زاده متولد 1346یکی از اهالی روستای خلیفه کندی هشترود که به شغل کشاورزی و دامداری مشغول است و طبق گفته  اهالی روستا همیشه در کار خیر پیشقدم بوده و این اولین بار نیست که نسبت به نجات مسافرین ،دانش آموزان و اهالی روستا که گرفتار برف و کولاک میشوند اقدام کرده است هاشم مسلم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار دهقان فداکار در روستای خلیفه کندی حاتم هشترود

این بار دهقان فداکار در روستای خلیفه کندی حاتم هشترود