مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 19:212019-02-20پزشكي

فرماندار به شهرداری بناب مهلت 2 ماهه داد/ کمبود پزشک عمومی در بناب


فرماندار بناب به شهرداری این شهر برای تکمیل نواقصات میدان دوّاب مهلت دو ماهه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب امین رفیعی امشب در نشست کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب اظهار داشت: بیمارستان های امام خمینی(ره) و شهدای بناب تاکنون به 100 هزار نفر از مراجعان خدمات داده اند و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به 140 هزار نفر افزایش یابد.

وی به کمبود پزشک عمومی در دو بیمارستان یاد شده اشاره و تصریح کرد: با توجه به موقعیت بیمارستان های شهرستان، آنها علاوه بر مردم شهرستان بناب به بیماران و مراجعان سایر شهرهای همجوار نیز خدمات ارائه می دهند و این دلیل نمی شود که بیمارستان ها با نبود پزشک مواجه شوند و مسئولان بهداشتی و درمانی باید در تأمین پزشک مورد نیاز بیمارستان ها اهتمام کنند.

وی با انتقاد از برخورد نامناسب برخی از کارکنان بیمارستان ها با مردم و مراجعان اظهار کرد: تمام پرسنل و پرستاران زحمتکش موظف به پاسخگویی مناسب به مراجعان هستند.

رییس کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب همچنین با انتقاد از عملکرد اداره اوقاف شهرستان بخاطر عدم ساماندهی و رسیدگی به زمین های اوقافی در شهرستان اذعان کرد: متأسفانه به جهت عدم تصاحب زمین های فوق این زمین ها به محل دپو و تجمع زباله تبدیل شده اند و مسئولان اداره اوقاف باید هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار به شهرداری بناب مهلت 2 ماهه داد/ کمبود پزشک عمومی در بناب

فرماندار به شهرداری بناب مهلت 2 ماهه داد/ کمبود پزشک عمومی در بناب