مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 19:062019-02-20سياسي

جلوی IPC گرفته نمی شد، ایران به قبل از دوران مصدق بازمی گشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن عباسی رییس اندیشکده یقین در دوره نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه سازمان بسیج دانشجویی کشور که در اردوگاه حضرت سیدالشهدا (ع) آبعلی در حال برگزاری است گفت: اگر جلوی قرارداد نفتی IPC گرفته نمی شد این قرارداد ایران را به دوره ماقبل مصدق برمی گرداند در هر حال این خیانتی بود که بچه های انقلابی جلوی آن را گرفتند.

عباسی با بیان اینکه چشم آمریکا به منابع نفتی ونزوئلا و ایران است افزود: امروز شاهدیم که چینی ها دریای ایران را تورکش می کنند و در حال نابودی منابع دریایی کشورمان هستند.

رییس اندیشکده یقین از جنگ نفت با عنوان پرده اول جنگ اقتصادی نام برد و افزود: واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به ماهی گیری کشتی های چینی که از ایران یک جنگ منابع است، چون موجب نابودی محیط زیست و فقیر شدن مردم بومی می شود.

وی با بیان اینکه از جاسوسی صنعتی به عنوان یک پرده دیگراز جنگ اقتصادی نام برد و افزود: تروریست های اقتصادی مانع تولید کالا می شوند.

تولید و جنگ اقتصادی دارای دامنه وسیعی است در هر حال تعطیلی و نابودی واحد های تولیدی کشورمان در راستای همین جنگ تولیدی است که نمونه آن تعطیلی هپکو و هفت تپه خوزستان بود که موجب بیکاری هزاران مهندس و کارگر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی IPC گرفته نمی شد، ایران به قبل از دوران مصدق بازمی گشت

جلوی IPC گرفته نمی شد، ایران به قبل از دوران مصدق بازمی گشت