مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 15:162019-02-20دانش

تحولات سریع علم بازنگری در رشته های دانشگاهی را الزامی کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 115 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، - وزیر علوم گفت: تحولات سریع در حوزه های مختلف علم و فناوری که حاصل پیشرفت های اعجاب انگیز در فناوری اطلاعات است؛ بازنگری سریع و دقیق در رشته های دانشگاهی را الزامی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 115 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه گفت: در برخی سیاست گذاری ها به شرایط توجه نمی شود و در برخی موارد هم تغییر شرایط سیاست ها را دستخوش تغییر می کند.

وی افزود: در آمایش آموزش عالی و تنظیم دانشگاه ها باید نگاه به جلو داشته باشیم یعنی دانشگاه ها باید با توجه به پیشرفت های علمی و فناوری کار کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: برای بررسی نقش سیاست ها در اشتغال دانش آموختگان باید ظرفیت ها و توانمندی های آنان و شرایط بازار اشتغال هم مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات سریع علم بازنگری در رشته های دانشگاهی را الزامی کرده است

تحولات سریع علم بازنگری در رشته های دانشگاهی را الزامی کرده است