مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 13:212019-02-20سياسي

مدیر کل زندان های گلستان خبر داد 1257 زندانی گلستان مشمول عفو شدند


مدیر کل زندان های استان گلستان گفت: در راستای اجرای دستور عفو مقام معظم رهبری در استان گلستان تا اول اسفندماه 1397 تعداد یک هزار و 257 نفر مشمول عفو شدند که از این تعداد 726 نفر آزاد و 531 نفر نیز مشمول تقلیل مجازات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان، علیرضا رضوانی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر و 22 بهمن ماه، بنا به پیشنهاد ریاست قوه قضاییه و عنایت مقام عظمای ولایت تعداد زیادی از مددجویان مشمول عفو و تخفیف مجازات شدند.

وی تصریح کرد: در راستای دستور عفو مقام معظم رهبری در استان گلستان تا اول اسفندماه 1397 تعداد یک هزار و 257 نفر مشمول عفو شدند که از این تعداد 726 نفر آزاد و 531 نفر نیز مشمول تقلیل مجازات شدند.

مدیر کل زندان های استان گلستان گفت: با توجه به اینکه تعداد مددجویان در استان زیاد است و مراجع قضایی متعددی با زندان های استان کار می کنند، به تدریج روزانه شاهد افزایش مشمولان عفو مقام معظم رهبری در استان خواهیم بود.

رضوانی در خصوص شرایط کسانی که مشمول این عفو می شوند، گفت: اولا اعمال عفو منوط به کسب رضایت از شاکی و یا جبران خسارت مدعی خصوصی  است و ثانیا اینکه هر عنوان مجرمانه و محکومیتی نظیر قاچاق مسلحانه مواد مخدر و اسلحه و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل زندان های گلستان خبر داد 1257 زندانی گلستان مشمول عفو شدند

مدیر کل زندان های گلستان خبر داد 1257 زندانی گلستان مشمول عفو شدند