مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 13:162019-02-20سياسي

هیأتی که جوانان دغدغه مند به پا کردند «سراج» محفلی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی


«سراج» متشکل از جوانان دغدغه مند است و باهدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، سخنان و اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، قصد دارد گامی در جهت تحقق آرمان های بلند این انقلاب بردارد.

- حامد اکبریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با در خصوص شروع به کار هیأت سراج اظهار کرد: این هیأت متشکل از جوانان دانشجو و فارغ التحصیلان تشکیلاتی است که پس از فارغ التحصیلی، ضرورت دیده اند به فعالیت فرهنگی خود در سطح جامعه ادامه دهد.

مسؤول هیأت سراج تصریح داشت: در ابتدا چند قالب از جمله کانون فرهنگی، مسجد، مدرسه و.

برای مدل فعالیت و ارائه مباحث در نظر گرفته شد تا به واسطه آن ها بتوانیم اهدافی که در سطح جامعه وجود دارد را بررسی کنیم که در نهایت طبق برآیندهای انجام شده و ظرفیت هایی که وجود داشت، تصمیم گرفته شد این نوع کار فرهنگی در قالب هیأت به فعالیت بپردازد و در این قالب به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و کانال کشی انتقال و روشنگری صحبت های ولی به امت را داشته باشند.

وی ادامه داد: چراکه مکانیسم های رسمی جامعه که با اهداف انقلابی شکل گرفته اند را در اهداف خود چندان موفق ندیده بودیم بلکه در مواقعی شاهد این موضوع بوده ایم که ولی یک جهت را نشان می دهد ولی عموم ملت به گونه ای دیگر عمل می کنند، با تشخیص این خلأ، تصمیم به ایجاد یک فضای غیررسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی که جوانان دغدغه مند به پا کردند «سراج» محفلی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی

هیأتی که جوانان دغدغه مند به پا کردند «سراج» محفلی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی