مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 13:112019-02-20سياسي

سروده شاعر گنبدی درباره حادثه تروریستی اهواز/ خشم خفاشان


شاعر انقلابی و نام آشنای گنبدی پس از حادثه تروریستی اهواز شعری را سروده که در آن به خشم دشمنان نظام از شکوه و عزت حضور مردم در 22 بهمن اشاره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ظرفیت هنر و ادبیات همواره در جوامع مختلف بشری به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت های انتقال مفاهیم در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی مطرح بوده و در ایران اسلامی نیز این ظرفیت از دیرباز و از قرن ها پیش شعر و ادب پارسی یکی از مهم ترین بسترهایی بوده است که ادیبان و هنرمندان کشورمان به ابراز احساسات و بیان نگاه خود در مسیر اعتلای فرهنگ کشور بپردازند.

40 سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجم این نهضت بزرگ و برگرفته از قیام عاشورا آن هم با حضوری چشمگیر و باشکوه از سوی مردم در جشن 40 سالگی انقلاب دشمنان این ملت و نظام اسلامی را ناامید و عصبانی کرد که باعث شد در شرایطی که هر روز به نابودی و اضمحلال خود نزدیک تر می شوند دست به اقدامات ناشیانه و وحشیانه زده و 27 تن  از پاسداران غیور کشورمان را در یک حادثه تروریستی در جاده خاش به زاهدان به شهادت برسانند.

از این رو سید ابراهیم سجادی زاده شاعر نام آشنای شهرستان گنبدکاووس ابیاتی را درباره این حادثه با عنوان خشم خفاشان سروده است که مشروح آن را در ادامه مشاهده می کنید: * خشم خفاشان بازخفاشان به پرواز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروده شاعر گنبدی درباره حادثه تروریستی اهواز/ خشم خفاشان

سروده شاعر گنبدی درباره حادثه تروریستی اهواز/ خشم خفاشان