مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 12:302019-02-20اجتماعي

تولید کامیون های برقی ولوو به واقعیت پیوست!


شرکت خودروسازی ولوو سوئد سرانجام به ایده کامیون های برقی و الکتریکی جامه عمل پوشانید و نخستین سری از این محصول را واقعیت بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

در این میان، بجز خودروهای سواری و شاسی بلند برقی، تولید کامیون، وانت، اتوبوس و حتی موتورسیکلت های الکتریکی نیز از توجه خاصی از سوی شرکت های بزرگ خودروساز برخوردار شده است.

بر اساس گزارش وب سایت clean technica، بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

چندی پیش بود که شرکت خودروسازی ولوو که در تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین در جهان شهرت و آوازه بلندی دارد، از نخستین کامیون برقی و تمام الکتریکی خود تحت عنوان ولو electric truck FL الکتریک رونمایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کامیون های برقی ولوو به واقعیت پیوست!

تولید کامیون های برقی ولوو به واقعیت پیوست!