مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 12:212019-02-20حوادث

شناسایی طعمه از طریق اینستاگرام/ آزار و اذیت دختر 19 ساله به بهانه انجام تست بازیگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: در سیزدهم بهمن ماه سال جاری پرونده ای با موضوع آزار و اذیت جنسیِ خانم جوانی حدودا 25 ساله از شعبه ی دهم دادگاه کیفری یک تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد .

- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری 2 متهم خبر داد که در پوشش تست بازیگری برای تهیه فیلم های تبلیغاتی اقدام به چندین فقره آدم ربایی و آزار و اذیت جنسی خانم های جوان کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: در سیزدهم بهمن ماه سال جاری پرونده ای با موضوع آزار و اذیت جنسیِ خانم جوانی حدودا 25 ساله از شعبه ی دهم دادگاه کیفری یک تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی پرونده مدعی بود توسط 2 سرنشین یک خودرو 206 سفید رنگ مورد ضرب و شتم، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی توضیح داد: شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک هفته پیش در اینستاگرام با فردی آشنا شدم که از من و تعدادی دیگر از خانم های جوان درخواست تست بازیگری و اجرای شوی لباس کرده بود؛ حدود یک هفته در خصوص شرایط و نحوه ی انجام تست بازیگری با این شخص از طریق فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی طعمه از طریق اینستاگرام/ آزار و اذیت دختر 19 ساله به بهانه انجام تست بازیگری

شناسایی طعمه از طریق اینستاگرام/ آزار و اذیت دختر 19 ساله به بهانه انجام تست بازیگری