مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 11:202019-02-20حوادث

کشف 35 تن چوب قاچاق در بروجرد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از کشف و ضبط 35 تن چوب قاچاق توسط پرسنل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بروجرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه پیشتر در مورد توقیف خودروهای حامل چوب فاقد مجوز، اطلاع رسانی کرده بودیم، خاطرنشان کرد: با افرادی که قصد قاچاق چوب را داشته باشند به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید فراوان بر صیانت از جنگل ها و حفظ این ثروت های ملی گفت: برای حفظ و نگهداری از این منابع ارزشمند از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

نجفی در ادامه به توقیف چوب های غیرمجاز گریزی زد و تصریح کرد: چوب های کشف شده از درختان صنوبر، شال و بید بودند که به مقصد اصفهان بارگیری شده بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اضافه کرد: قطع درختان بدون پروانه بهره برداری و بدون مجوز از منابع طبیعی جرم محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم فهیم و طبیعت دوست استان، تقاضا داریم تا درصورت مشاهده حمل هرگونه چوب، تخریب اراضی ملی، تهیه زغال، قطع درختان، تصرف اراضی و.

مراتب را به تلفن 1504 اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری با متخلفین برخورد قانونی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 35 تن چوب قاچاق در بروجرد

کشف 35 تن چوب قاچاق در بروجرد