مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 11:052019-02-20اقتصادي

راه اندازی وارانت و فروش استقراضی مشروط به رفع محدودیت ها


مدیر عامل شرکت بورس با اشاره به طراحی ابزارهای جدید مالی در بازار سرمایه، گفت: برای راه اندازی وارانت و فروش استقراضی، محدودیت ها فنی داریم، - چراکه سامانه معاملاتی موجود برای بازار نقد طراحی شده است؛ لذا برای رفع این محدودیت ها با همکاری تعدادی از شرکت ها در حال بهبود سامانه معاملاتی هستیم تا بتوانیم معاملات ابزارهای غیر نقد را نیز راه اندازی کنیم.

علی صحرایی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد صندوق تثبیت بازار سرمایه در یک سال و نیمی که تاسیس شده است، اظهار کرد: از زمانی که صندوق تثبیت بازار سرمایه یا صندوق های مشابهی همچون صندوق توسعه بازار در راستای افزایش نقدشوندگی تاسیس شدند وظیفه شان را به خوبی انجام دادند.

با ورود این صندوق ها به بازار شاهد صف های طویل فروش یا خرید نیستیم.

وی ادامه داد: البته می دانیم که منابع این صندوق ها محدود است و هر چه منابع آن افزایش یابد، حمایت از بازار را با وسعت بیشتری می توان انجام داد و هدف سیاست گذاران درباره تاسیس صندوق بهتر برآورده می شود.

در نهایت عملکرد صندوق سبب اطمینان بخشی به سهام داران خرد می شود.

مدیر عامل شرکت بورس درباره اینکه قرار است سالی یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه تزریق شود، گفت: هر چه مردم اطمینان بیشتری به بازار سرمایه داشته باشند جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی وارانت و فروش استقراضی مشروط به رفع محدودیت ها

راه اندازی وارانت و فروش استقراضی مشروط به رفع محدودیت ها