مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:552019-02-20بين الملل

واکنش کویت به دست داشتن عربستان و امارات در عملیات تروریستی زاهدان


معاون وزیر خارجه کویت در واکنش به اظهارات مقامات کشورمان در رابطه با دست داشتن عربستان و امارات در عملیات تروریستی زاهدان و تهدید این دو کشور گفت: - مخالف هرگونه تهدید هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک عربی، خالد الجارالله، معاون وزیر خارجه کویت در واکنش به تهدید عربستان و امارات از سوی مقامات ایرانی و متهم کردن آنها به دست داشتن درحمله تروریستی زاهدان گفت: ما مخالف هر نوع تهدید و تنش هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که کنفرانس ورشو ترتیب مسائل جهان عرب را تغییر داد و خطر ایران را بزرگ تر از مساله فلسطین توصیف کرد گفت: کنفرانس ورشو به طور مساوی و واضح به تمام خطرها از جمله رفتارهای ایران در منطقه، موانع روند صلح، تروریسم و امنیت سایبری پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر عزیز جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی خاش (سیستان و بلوچستان) گفت: اطلاعات موثق وجود دارد که نیروهای اطلاعاتی عربستان با وجود زمینه هایی در بلوچستان ایران و پاکستان فعالیت هایی را در زمینه ایجاد ناامنی انجام می دهد.

وی ادامه داد: دولت های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به سر آمده و حمایت از گروه های تکفیری را تحمل نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کویت به دست داشتن عربستان و امارات در عملیات تروریستی زاهدان

واکنش کویت به دست داشتن عربستان و امارات در عملیات تروریستی زاهدان