مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:212019-02-20ورزشي

تبحر ورزشکار تبریزی در چند رشته تماشاگری که به مدال طلای مسابقات دست یافت


برای تماشای مسابقات موتای استان به سالن رفته بودم و با اینکه هیچ سابقه ای در این رشته نداشتم با کسب مدال طلا از سالن مسابقات خارج شدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آذربایجان شرقی زمانی یکی از قطب های رشته بوکس کشور به شمار می رفت.

زنده یاد آلوش عباسی نخستین مدال بازی های آسیایی را برای آذربایجان شرقی کسب کرده و در قهرمانی آسیا هم به طلا دست یافته بود.

یکی از شاگردان آلوش عباسی در رشته بوکس داریوش آژان آتشبار است که امروز در کسوت مربیگری در حال آموزش این رشته است.

آتشبار که متولد سال 1354 است در مورد شروع اش در بوکس گفت: بوکس را به صورت حرفه ای از سال 1379 آغاز کردم و در تبریز، استان آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور و مسابقات کشوری به مقام های متعدد دست یافته و در سال 1382 در مسابقات قهرمانی کشور در سنندج با حق کشی از کسب مدال بازمانده و در 28 سالگی تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی را گرفتم.

وی گفت: من خیلی چیزها را از مرحوم آلوش عباسی که مربی تیم ملی هم بودند، فراگرفتم و خیلی خوش شانس بودم که افتخار شاگردی وی را داشتم و از خصوصیات آقای عباسی باید نظم و دیسیپلین وی اشاره کنم و ایشان همیشه قبل از ما در تمرین حضور می یافت و برای ورزشکارانی استعداد قهرمانی داشتند، بیشتر وقت گذاشته و از دانش بالایی هم در این رشته برخوردار بوده و جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبحر ورزشکار تبریزی در چند رشته تماشاگری که به مدال طلای مسابقات دست یافت

تبحر ورزشکار تبریزی در چند رشته تماشاگری که به مدال طلای مسابقات دست یافت