مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 09:162019-02-20دانش

استاندارد گلاب و اسانس گل محمدی به روز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زهرا صاحبنظر عضو هیات مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر گفت: - استاندارد گلاب و اسانس گل محمدی با حمایت دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و توسط کانون گل محمدی و گیاهان معطر بازنگری و به روز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زهرا صاحبنظر عضو هیات مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر گفت: در دهمین جلسه هیئت مدیره، بازنگری و تدوین موضوع استاندارد حوزه گلاب و اسانس گل محمدی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استاندارد حوزه گلاب 50 سال پیش تدوین شده و در همان وقت نیز ناقص بوده است، افزود: باتوجه به انجام کشت در مناطق مختلف و متفاوت بودن کیفیت گل های مناطق سراسر کشور از جمله تبریز و کاشان، گلاب این گل ها نیز متفاوت است و استاندارد فعلی با این محصولات همخوانی ندارد.

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر خاطرنشان کرد: مورد دیگری که بر ضرورت تدوین و بازنگری مجدد استاندارد حوزه گلاب تاکید دارد میزان اسانس تعریف شده در گلاب برای صادرات به کشور های دیگر است که باید تمامی مشکلات تولید کنندگان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد گلاب و اسانس گل محمدی به روز می شود

استاندارد گلاب و اسانس گل محمدی به روز می شود