مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 09:112019-02-20پزشكي

شعار هفته سلامت مردان فعال تر، مردان سالم تر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همه ساله در هفته آغازین اسفندماه با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه در خصوص اولویت های سلامت مردان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، - دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت اسامی روز های هفته ملی سلامت مردان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همه ساله در هفته آغازین اسفندماه با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه در خصوص اولویت های سلامت مردان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، هفته ملی سلامت مردان ایران برگزار می شود.

در استمرار برنامه ترویج فعالیت جسمانی در مناسبت های ملی سلامت در دو سال اخیر و با توجه به برنامه عمل سازمان جهانی بهداشت برای کاهش کم تحرکی به میزان 15 درصد تا سال 2030 با شعار مردم فعال تر، برای جهانی سالم تر در سال جاری نیز موضوع ترویج تحرک و فعالیت جسمانی به عنوان محور اقدامات هفته مذکور انتخاب شده است.

عناوین و محور های اطلاع رسانی و آموزش در روز های هفته ملی سلامت مردان ایران در سال 97 به شرح زیر است.

چهارشنبه اول اسفند: مردان فعال و بهره وری در محیط کار دوستدار فعالیت بدنیپنجشنبه دوم اسفند: نقش مستقیم و غیر مستقیم فعالیت جسمانی در پیشگیری و درمان بیماری های غیر واگیر، واگیردار، سلامت روانی و اجتماعیجمعه سوم اسفند: پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار هفته سلامت مردان فعال تر، مردان سالم تر

شعار هفته سلامت مردان فعال تر، مردان سالم تر