مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 07:502019-02-20سياسي

پیشنهاد پالایش امامزاده ها را براساس شجره نامه داده ایم


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ما بر پالایش امامزاده ها در استان اردبیل اصرار داریم و امیدواریم با سیاست های جدید سازمان اوقاف و امور خیریه این کار تحقق یابد.

- پیشنهاد پالایش امامزاده ها را براساس شجره نامه داده ایم معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ما بر پالایش امامزاده ها در استان اردبیل اصرار داریم و امیدواریم با سیاست های جدید سازمان اوقاف و امور خیریه این کار تحقق یابد.

حجت الاسلام احمد علی نسب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از فراز و نشیب های مختلف سازمان اوقاف و امور خیریه در سال های اخیر و با رویکرد فرهنگی برنامه های مختلفی را اجرا کرده تا بستر توسعه و تقویت وقف را در جامعه فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدای سال و در قالب برنامه آرامش بهاری فعالیت هایمان را آغاز می کنیم و با اجرای طرح هایی چون خیمه های معرفت، جشن ایام عید ولایت، بصیرت عاشورایی و .

با محوریت موقوفات و امامزاده ها سعی داریم تا در خدمت همشهریان باشیم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: یکی از اولویت های ما براساس تاکید رییس سازمان اوقاف عمل به نیت واقفان است تا براساس وصیتی که واقفان از خود به جای گذاشته اند بتوانیم در همین راستا خواسته ها و مطالبات آنها را عینیت بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد پالایش امامزاده ها را براساس شجره نامه داده ایم

پیشنهاد پالایش امامزاده ها را براساس شجره نامه داده ایم