مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 03:202019-02-19ورزشي

حیدری: فدراسیون بین المللی زورخانه در جهان رسمیت ندارد/ چاره ای جز تعامل نیست


رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با بیان اینکه نهادهای ورزشی جهان فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای را به رسمیت نمی شناسند، گفت: پیشنهاد دادیم از جایگاه جهانی فدراسیون ما در کنار بودجه آن ها استفاده کنیم تا خدشه ای به کشتی پهلوانی در جهان وارد .

- حیدری: فدراسیون بین المللی زورخانه در جهان رسمیت ندارد/ چاره ای جز تعامل نیست رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با بیان اینکه نهادهای ورزشی جهان فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای را به رسمیت نمی شناسند، گفت: پیشنهاد دادیم از جایگاه جهانی فدراسیون ما در کنار بودجه آن ها استفاده کنیم تا خدشه ای به کشتی پهلوانی در جهان وارد نشود و آنها چاره ای جز قبول این موضوع ندارند.

علیرضا حیدری، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در گفت وگو با ایسنا، درباره سرانجام جلسات برگزار شده با مسئولان وزارت ورزش و محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و اینکه مسئولیت جهانی کشتی پهلوانی با کیست، اظهار کرد: جلسات مختلفی را با حضور مهرعلیزاده و مسئولان ورزش برگزار کردیم.

مسئولیت داخلی کشتی پهلوانی در حال حاضر بر عهده فدراسیون کشتی است و آن ها مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون ورزش های زورخانه ای داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: فدراسیون بین المللی زورخانه در جهان رسمیت ندارد/ چاره ای جز تعامل نیست

حیدری: فدراسیون بین المللی زورخانه در جهان رسمیت ندارد/ چاره ای جز تعامل نیست