مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 23:262019-02-19فرهنگي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قالب جشنواره موسیقی فجر البرز رقابتی می شود


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: جشنواره موسیقی فجر البرز در سال آینده در دو گروه تک نوازی و گروه نوازی به شکل رقابتی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، ناصر مقدم در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی استان البرز که امروز در سالن سیروس ارشاد برگزار شد، گفت: این جشنواره با هدف تقویت نشاط در جامعه اجرا شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز افزود: یکی از برنامه های دولت در راستای تأکیدات رهبر انقلاب ارتقاء شور و نشاط اجتماعی است به همین منظور نسبت به تولید آثار هنری در خصوص ایجاد امید و شادی مردم برنامه ریزی لازم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه باید ذائقه همه شهروندان در جامعه مد نظر قرار گیرد، بیان کرد: یکی از اقداماتی که می تواند این هدف را محقق کند، حوزه موسیقی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد در این حوزه فعالیت های خوبی را داشته است.

مقدم به گسترش عرصه موسیقی در استان البرز اشاره کرد و ادامه داد: استقبال بالای علاقمندان حوزه موسیقی به این آیین قابل اهمیت است و قوت قلبی برای تقویت این برنامه ها در ارشاد محسوب می شود.

وی یادآور شد: امیدواریم با ایده های که در این حوزه توسط صاحب نظران علاقمند به موسیقی به ما می شود بتوانیم به تقویت فعالیت های خود بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قالب جشنواره موسیقی فجر البرز رقابتی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قالب جشنواره موسیقی فجر البرز رقابتی می شود