مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 16:262019-02-19سياسي

فرماندار تویسرکان: 500 میلیارد تومان پروژه آبی در تویسرکان در حال اجراست


فرماندار تویسرکان با بیان اینکه 20 درصد از گلخانه های استان همدان در تویسرکان ایجاد شده است گفت: نزدیک به 500 میلیارد تومان پروژه آبی در تویسرکان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند بعد ازظهر امروز در سمینار آموزشی خبرنویسی ویژه کارشناسان با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در نهادها اظهار کرد: اقدامات انجام شده به شکل های مختلف باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل، رهبری و دولت بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف توسط دستگاه های اجرایی گفت: تلاش کنید بدون کم و کاست کارهای صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانید.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بسیاری از اقداماتی که در سطح شهرستان انجام می شود به نحو مناسب به جامعه اطلاع رسانی نمی شود بیان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمنان ما با بهره گیری از رسانه های عریض و تحویل به ویژه فضای مجازی ما را مورد هجمه قرار دادند، می طلبد در این عرصه به نحو شایسته و جدی ورود کنیم.

وی با بیان اینکه باید آنچه در شهرستان انجام شده را به روش های مختلف به اطلاع مردم برسانیم تاکید کر: روابط عمومی دستگاه های اجرایی با خبرنگاران شهرستان در راستای انجام درست اطلاع رسانی خدمات های ارائه شده در سطح شهرستان تعاملشان را بیشتر کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تویسرکان: 500 میلیارد تومان پروژه آبی در تویسرکان در حال اجراست

فرماندار تویسرکان: 500 میلیارد تومان پروژه آبی در تویسرکان در حال اجراست