مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 15:012019-02-19سياسي

در حاشیه یادواره شهدای ابوذر کتاب «کمالات فرمانده» در نهاوند رونمایی شد


همزمان با برگزاری یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از کتاب«کمالات فرمانده» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کتاب کمالات فرمانده کتاب زندگینامه شهید محسن امیدی از سرداران شهید نهاوند است که توسط آقای جمشید طالبی از اعضای سپاه همدان و همرزم شهید گرد آوری شده است.

جمشید طالبی در این رابطه به فارس گفت: کتاب زندگینامه شهید امیدی از خاطرات همرزمان آن شهید و همچنین خانواده وی گردآوری شده است.

وی در خصوص انتخاب نام کتاب بیان کرد: نام کتاب برگرفته از آخرین سخنرانی شهید در جزیره مجنون در سال 1365 است که وی به عنوان فرمانده به رزمندگان تحت امر خود گفته بود با کمالات خود نقایص ما را جبران کنید و همین نکته باعث شد که من نام کمالات فرمانده را برای کتاب مذکور انتخاب کرد.

نویسنده کتاب کمالات فرمانده بیان کرد: مقدمه این کتاب توسط سردار حاج میرزا سلگی از همرزمان شهید نوشته شده که ایشان هم کتابی را تحت عنوان آب هرگز نمی میرد تدوین کرده است که مقام معظم رهبری نیز آن تقریظ کرده است.

وی از جمع آوری خاطراتی برای نوشتن کتاب جدید خود در عرصه دفاع مقدس خبر داد و افزود: بنده در هنگام جمع آوری خاطرات برای کتاب کمالات فرمانده با خانمی از سپاه ناحیه اهواز گفت وگو می کردم که همین مسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه یادواره شهدای ابوذر کتاب «کمالات فرمانده» در نهاوند رونمایی شد

در حاشیه یادواره شهدای ابوذر کتاب «کمالات فرمانده» در نهاوند رونمایی شد