مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 14:102019-02-19سياسي

مولاوردی: «حقوق شهروندی» امری فانتزی و وارداتی نیست


دستیار پیشین رییس جمهوری در حقوق شهروندی گفت: بر خلاف تصور عده ای، حقوق شهروندی، یک شو، نمایش و امر فانتزی وارداتی نیست و ریشه در آموزه های دینی و اخلاقی مان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهیندخت مولاوردی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و حجاب و عفاف در تالار معصومیه فرمانداری قم با گرامیداشت آغاز دهه پنجم انقلاب و تکریم مادران صبور و ایثارگر شهیدان عنوان کرد: خوشحالیم که با پشت سر نهادن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، فرصتی برای بازخوانی انقلاب و رسیدن به مسیر آینده فراهم شده است.

معاون سابق امور زنان و خانواده رییس جمهوری بیان کرد: بیانیه رهبری درباره بازخوانی آرمان های انقلاب را به فال نیک می گیریم؛ انقلاب اسلامی دوران طفولیت و نوجوانی خود را پشت سر نهاده و به بلوغ و کمال رسیده است.

وی تصریح کرد: با مرور گذشته و بازخوانی آرمان های انقلابی، می توانیم اگر در مسیری دچار انحراف و اشتباهی بوده ایم دوباره به سمت آرمان های اصلی انقلاب بازگردیم.

مولاوردی خاطرنشان کرد: نظام اداری بازوی اجرایی هر نظام سیاسی است، اگر این نظام اداری کارکرد مناسبی داشته باشد، پویایی و بالندگی نظام را به همراه دارد و اگر ضعف داشته باشیم بدبینی و بی اعتمادی و نارضایتی را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی: «حقوق شهروندی» امری فانتزی و وارداتی نیست

مولاوردی: «حقوق شهروندی» امری فانتزی و وارداتی نیست